Terug
Gepubliceerd op 15/10/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

wo 06/10/2021 - 10:00 lokaal 1.01
  • Goedkeuring van het verslag van de vorige vergadering

    • Goedkeuring van het verslag van de vorige vergadering

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vorige vergadering wordt goedgekeurd.

  • Delaere Ivan, OCMW-voorzitter

    • Financiën

      • Bestelbons

        Goedgekeurd

        De bestelbonnen met nummer 2021/488 tot en met 2021/494 voor 2021 worden goedgekeurd.

      • Uitgaven

        Goedgekeurd

        De uitgaven volgens onderstaande nummers worden goedgekeurd :

        Aanrekeningen 2021:

        AK2021/2094 tot en met AK2021/2123

        DI-lonen2021/190 tot en met DI-lonen2021/207

    • Personeel

      • Personeel - tijdelijke aanstelling technisch beambte keuken

        Goedgekeurd

        Er wordt een contractueel deeltijds technisch beambte (30,40/38,00) in de keuken aangesteld met een vervangingscontract voor de periode van 7 oktober 2021 tot en met 31 december 2021, wegens de afwezigheid van titularissen.

      • Personeel - aanstellen van tijdelijke personeelsleden jobstudenten in het woon- en zorgcentrum

        Goedgekeurd

        Een jobstudent wordt aangesteld ter vervanging van afwezige titularissen, om tijdens de maand oktober 2021 prestaties te leveren in het woon- en zorgcentrum Sint-Remigius.

    • Zorg en welzijn

      • WZC Sint-Remigius - aankoop matrassen WZC Sint-Remigius - goedkeuring starten procedure en lijst uit te nodigen firma's

        Goedgekeurd

        De onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking voor de opdracht “Aankoop matrassen” wordt opgestart en het bestek en de lastenvoorwaarden worden goedgekeurd.

Namens Vast bureau,

Carl Couckuyt
Algemeen directeur

Ivan Delaere
OCMW-voorzitter