Terug
Gepubliceerd op 15/12/2021

Besluitenlijst  Vast bureau

wo 08/12/2021 - 10:00 Raadszaal
  • Goedkeuring van het verslag van de vorige vergadering

    • Goedkeuring van het verslag van de vorige vergadering

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vorige vergadering wordt goedgekeurd.

  • Delaere Ivan, OCMW-voorzitter

    • Financiën

      • Bestelbons

        Goedgekeurd

        De bestelbonnen met nummer 2021/623 tot en met 2021/631 voor 2021 worden goedgekeurd.

      • Uitgaven

        Goedgekeurd

        De uitgaven volgens onderstaande nummers worden goedgekeurd

        Aanrekeningen 2021:

        AK2021/2601 tot en met AK2021/2667

        DI-lonen2021/295 tot en met DI-lonen2021/334

    • Personeel

      • Verlenging aanstelling administratief medewerker

        Goedgekeurd

        Een halftijds administratief medewerker (19,00/38) wordt verder aangesteld voor de periode van 1 januari 2022 tot en met 30 juni 2022 in het contractueel stelsel.

      • Verlenging tijdelijke aanstelling technisch beambte schoonmaak

        Goedgekeurd

        Er wordt een contractueel voltijds technisch beambte Schoonmaak (38,00/38,00) verder aangesteld met een vervangingscontract voor de periode van 1 januari 2022 tot en met 31 maart 2022, wegens de afwezigheid van titularissen.

      • Verlenging tijdelijke aanstelling technisch beambte keuken

        Goedgekeurd

        Er wordt een contractueel deeltijds technisch beambte (30,40/38,00) in de keuken aangesteld met een vervangingscontract voor de periode van 1 januari 2022 tot en met 31 december 2022, wegens de afwezigheid van titularissen.

      • Arbeidsduurvermindering twee verpleegkundigen

        Goedgekeurd

        Twee verpleegkundigen bekomen arbeidsduurvermindering waarbij de prestaties worden herleid va nvoltijds tot deeltijds 4/5de vanaf 1 februari 2022.

      • Aanstellen tijdelijke personeelsleden jobstudenten in het woon- en zorgcentrum

        Goedgekeurd

        Jobstudenten worden aangesteld ter vervanging van afwezige titularissen, om tijdens de maand december 2021 prestaties te leveren in het woon- en zorgcentrum Sint-Remigius.

      • Nieuwe looninschaling IFIC - aanduiden procesverantwoordelijke, samenstelling begeleidingscommissie en samenstelling interne beroepscommissie

        Goedgekeurd

        In het kader van de uitrol van de IFIC-classificatie, gaat het vast bureau over de aanduiding van een procesverantwoordelijke, en wordt de begeleidingscommissie en de interne beroepscommissie samengesteld. 

Namens Vast bureau,

Carl Couckuyt
Algemeen directeur

Ivan Delaere
OCMW-voorzitter