Terug
Gepubliceerd op 02/06/2025

Besluitenlijst  Vast bureau

wo 21/05/2025 - 10:00 Raadszaal
  • Goedkeuring van het verslag van de vorige vergadering

    • Goedkeuring van het verslag van de vorige vergadering

      Goedgekeurd

      Het verslag van de vorige vergadering wordt goedgekeurd.

  • Geen lid voor bevoegdheid gedefinieerd

    • Algemeen beleid

      • Bespreking agenda OCMW-raad van 2 juni 2025

        Goedgekeurd

        Het vast bureau verleent goedkeuring aan de agenda van de OCMW-raad van 2 juni 2025.

    • Financiën

      • Bestelbons

        Goedgekeurd

        De bestelbonnen met nummer 2025/290 tot en met 2025/295 voor 2025 worden goedgekeurd.

      • Uitgaven

        Goedgekeurd

        De uitgaven volgens onderstaande nummers worden goedgekeurd :

        Aanrekeningen 2025:

        AK1/2025/1058 tot en met AK1/2025/1109

    • Personeel

      • Progressieve werkhervatting

        Goedgekeurd

        Een personeelslid start na haar ziekteperiode met progressieve werkhervatting op maandag 26/05/2025 (jobtime 19u/week ipv 30,4 u/week) tot en met 30/06/2025.

        Hierbij geldt de voorwaarde dat alle nodige goedkeuringsdocumenten (mutualiteit en externe preventiedienst) in bezit moeten zijn van de werkgever vóór 26/5.

Namens Vast bureau,

Carl Couckuyt
Algemeen directeur

Denis Fraeyman
Burgemeester